Thursday 17 February 2011

Akhirnya dia berbahagia....

Hari ini perasaan tak tahu nak cakap macam mana, ...nak kata sedih tak jugak... tak sedih kau cakap (exboiperen da bertunang) dengan orang yang sangat-sangat cantik. ..dan baru tahu hari ini....
Sebenarnya, saya peminat Ally Iskandar time saya muda-muda dulu, (yelah baru umur 14, 15 tahun, tahun kegemilangan Ally la tu...)...Saya minat dia tahap apa pun saya tak tahu, tapi yang saya tahu dan nak bagitahu, adalah, saya ada album semua gambar dia, diary bercerita pasal dia, set tanda tangan dia (jangan gelak eh), surat-surat carbon copy yang bagi pada dia, dan saya pernah bagi hadiah pada dia (habis duit sekolah aku, beli hadiah dia) . Tapi,...surat saya satu pun dia tak balas....Takpe, minat still minat beb....Minat sebab dia, pandai belajar luar negara, handsome-handsome, berkarisma, pandai bercakap, bila cool dia cool, bila formal, dia formal...macam-macam lagilah...
Tak caya, tanya umi saya...
Tapi itu dululah, bila dah fikiran matang macam sekarang, dah tak buat dah...orang pulak uat kat kita, aha ade ke?? ade ke???

Hari ini, baru saya dapat tahu dia tunang dengan perempuan gadis melayu yang cantik sangat....Bagus-bagus dah sampai seru dah tu...Lagi satu Ally dah berumur jugak, sesuai dah...
Jadi, apa-apa pun, selamat Bertunang dan semoga berbahagia...

Prolog, Monolog
Abang Ally, abang ally ada tak adik lelaki sebaya saya? gedik*....

sesungguhnye, gambar-gambar dalam entri ini bukan milik saya...

9 comments:

  1. Assalamualaikum

    tahniah abng Ally <3 hua3...sedih..huuhu

    ReplyDelete
  2. huwaaaaaaa..nape kau dah nak kawin..sob2..sob..menjerit sambil bergplek2..hahaha..

    taniah abg elly..haha..dulu bunga minat ziana zain..betul sama la kita..tampal gambar artis..haha..cayalah...set..

    ReplyDelete
  3. hahaha kawen gak ally neh kan. walaupun aku tak minat dia tapi aku tunggu jugak bila dia nak kawen. Alhamdulillah. pasnie turn aku dengan Ashraf Muslim pulak. waaaaaaaaaaa=))

    ReplyDelete
  4. novelgurl: waalaikumsalam...tahniah..tahniah...sedih kan...aha..
    bunga: tawu pon kau sedih.....da jom jerit sama-sama....

    btw thanks sudi komen2...love korang sangat...

    ReplyDelete
  5. aman: ko jgn nnt betul2 si ashraf tu kawin ngn aku ternganga kau..ahaks....sedih weh sedih...

    ReplyDelete
  6. huwaaa eja! meh la kite nangis bersama2.. ehhehe

    ReplyDelete
  7. liyana: tawu pon...jom...kering dah air mata...;')

    ReplyDelete
  8. yanie: heheh....yup semoga dia bahagia...

    ReplyDelete