Wednesday 23 February 2011

Tiba-tiba nak berjiwang

Hujan lagi kat Nusajaya nih, eh Gelang Patah la....

Tiba-tiba teringat kata-kata si dia, dia, dia lah....Zairie Husin

Teringat kata-kata best dalam I'm Not Single,...

"saya tak takut kehilangan awak... tapi... apa yang saya takut.. saya kehilangan cinta awak......"


Roseneri pulak cakap,
Ini lagi best

'i want to be superhero,guess which one i should be'
'superman?batman?spiderman?'
'No'
'Then?'
"i want to be YourMan'


Kalau betul, la ada jejaka impian saya, berkata begitu ditambah dengan kejujuran dan keikhlasan.Umm...

yang benar,
Bicara dari hati...

5 comments:

  1. hehehe kita bagi kamu satu lagi ayat best..
    'what is your blood type'
    'O type'
    'Nope,its not'
    'Eh, why?'
    'Coz You are My Type'
    hehehe...kita mmg pengumpul ayat2 jiwang nih haha

    ReplyDelete
  2. haha eja ko bukan tiba2 nk berjiwang. mmg selalu jiwang pun :p

    ReplyDelete
  3. mase gumbira sgt best baca ayat2 cinta...

    masa sedih rasa sgt geram membaca ayat2 cinta..

    saya pilih Ashraffff! heh tetibe

    ReplyDelete
  4. topimagine: bgus2 sekali sekala xpe...
    rossoneri: wow, best betul la....ok2 nnt eja gunakan...
    aman: ak ekot ko la, jd jiwang...ngeh3,..
    astina: yup, kalu tgah geram, benci, tak suke....heheh

    ReplyDelete