Thursday 3 February 2011

Pagi Raya Cina

Hari ini saya plan nak jumpa seseorang di Melaka, tapi terpaksa batalkan niat tu kerana tiket bas dah habis...Sebagai langkah keselamatan, saya juga telah membeli tiket lebih awal untuk pergi ke sana pada hari Sabtu nanti.



Johor

Melaka

Umi saya pula, dia ajak pergi Star Hills, saya pulak kan dah ada plan lain, so tak dapat join umu dengan staff dia semua. Last kali 2 2 saya tak dapat pergi.

Star Hill

Memandangkan tempat -tempat tersebut saya tak dapat pergi, jadi hari ini, saya bercadang untuk,

1. Online

2. Tengok tv

3. Masak dan makan

4. Basuh kain

5. Kemas bilik

Anda pula macam mana? Apa anda buat hari ini? pergi raya eh?

8 comments:

  1. pergi beraya depan TV... herherher

    ReplyDelete
  2. mina?jln2 dlm blog...kehkehkeh...
    boring sgt...nak keluar...jem...adoyaiii...

    ReplyDelete
  3. heheh..tawu xpe...mmg jem...mr berbw jew...

    ReplyDelete
  4. fami: tu la...layan je la..
    hiro: cuti2 dok umh jugk best..
    kamarukom: heheh..tawu xpe..

    ReplyDelete