Wednesday 16 February 2011

Contest: Senyum tak Nampak Gigi


Hai semua, macam mana cuti semalam...seronok tak? mesti ada yang bangun lambatkan...
Okeylah hari ini saya di tag oleh orang yang ambil gambar tak nampak gigi, iaitu...Cik Sarah Nabila

Seperti kebiasaanya, saya suka, selalu, sentiasa ambil gambar tak nak kasi nampak gigi, selepas, selepas ya, menyedari gigi saya tak berapa cantik apabila digayakan bersama senyuman yang nampak gigi...sebab gigi saya kedalam....kalau jongos atau jongang bole pakai braces, kalau gigi kedalam, boleh ke ek?

Walaubagaimanapun, saya tak mengecewakan seseorang yang membuat contest ni, sebab saya banyak gambar tak nampak gigi...Nak mana satu? nak mana satu?

Saya taruhkan yang ini...
Gambar ini di ambil, time mula-mula nak ambil gambar tak nak nampak gigi...

okeylah, pada yang nak ambil gambar tak mahu nampak gigi tu, marilah kita join contest ni, tak pasal-pasal dapat hadiah..:')

Terus contact admin okey!!!!

Senyum je, jangan nampak gigi eh,

10 comments:

  1. hye eja...thanx datang blog saya tadi..boleh je nak ngorat saya..boleh la awk nanti ada boyfriend ambik medic mcm alief....tapi,kesian kat awk nanti..bakal doctor sibuk taw..tapi,jgn risau alief tetap syg awk..hahahahahahahahaha..gurau je..thanx sbb follow taw..keep in touch..kalau eja tak keep in touch,alief gigit hidung!! got it!!!haha

    ReplyDelete
  2. ak tau knp ko xtag ak...ak xblh snyum xnmpk gg...mst tnmpk gg..snyum nk lebih sokmo=))

    ReplyDelete
  3. hye alief...btw thanks sudi dtg belog eja juga...;')

    ReplyDelete
  4. orite..no biggie...jgn senyap lepas niok..eja,saya dah add fb awk..ingatkan artis add blog alief tadi..sbb muka awk mcm muka eja artis melayu tu..ada sikit...ops!! trpuji sudah..hahaha.gurau je..

    ReplyDelete
  5. wafiey: ok thanks sgt...
    wawa: tawu xpe...ak slalu ontrol je lbey..aha...;')
    alief: aha...jgn puji nnt kembang muke..;')

    btw thanks sume sudi dtg n komen d belog eja..;')

    ReplyDelete
  6. good luck..

    jejaka idaman ku jugak tu..hehehe..

    ReplyDelete
  7. bunga: thanks...jejaka idaman semua...;')
    noraim: thanks ...
    thanks sume sudi dtg belog eja..

    ReplyDelete