Monday 24 January 2011

Contest: belog paling cantik, comel dan kemas!


Nak join contest lagi....Okeylah..selepas kecundang untuk menang kasut, saya cuba lagi contest lain...seperti biasa saya dapat jemputan daripada seorang kawan baik..kami classmate, housemate, roomate, toiletmate, but not blanketmate...aha...ni dia nih..

Untuk menyertai contest kali ini admin nak tengok belog mane yang palingggggggggggg cantik, yang palinggggggggggggggggggg comel omel dan yang palingggggggggggggggg kemas!

Okey lets check out syarat...

  1. Jadi follower FARZANA FARZANTO. CHECK!
  2. peserta perempuan digalakkan. kerana hadiah disediakan khas untuk blogger perempuan. kalau lelaki nak masok boleh juga. kalau tak kisah menang baju2 macam kat atas ni. haha (setiap pemenang boleh memilih hadiah or baju mengikut citarasa sendiri di Pelangiwardrobe Hannah. add dulu baru boleh tengok baju2 disana) CHECK!
  3. ada 3 kategori iaitu blog paling cantik, comel dan kemas. setiap kategori mempunyai 1 pemenang sahaja. CHECK!
  4. buat 1 entry tentang contest ni.
Okey ini entry dia...

Dalam banyak-banyak contest yang saya join inilah contest yang saya rasa susah dan memang takda harapan nak menang sebab...

1. kalau paling cantik:

blog saya penghiasnye adalah saya sendiri, kalau saya letak muka Aisywarya rai dan lelaki kacak Zack Afron mungkinlah menang..ataupun penyayi KPOP yang glamer bagai tu..tapi penyeri belog nih tak cukup setanding dengak belog-belog lain....Saya cuma letak muka mintak simpati untuk singgah belog ini je....aha..

2. kalau paling comel:

Nih lagi tak boleh belah...takda satu pon aicon comel dalam nih...dulu adalah favicon tapi tah mane dah hilang....Dah sah-sah cik Farzana Farzanto ketepikan belong saya nih...

3. kalau paling kemas:

kekemasan mengemas rumah memang favorite saya, tapi nak kemas belog bagi kemas-kemas nih yang lemah...IT takdelah buta sangat tapi tak reti nak upgrade belog nih sebenarnya...kadang-kadang pun jarang update, sampai bersarang-sarang labah-labah dalam nih...


5. tag kepada 5 orang rakan blogger anda

blog CCK karamel
blog CCK love money
blog CCK itu ku cari
blog CCK moon

6.letak banner di side bar blog anda dan link kan terus ke entry ni. CHECK!


7. setelah selesai, tinggal kan link entry anda berkenaan dengan contest ni di komen entry ni. saya akan check setiap link yang sudah ditinggalkan. CHECK!

8. penyertaan bermula pada 10.1.2011 hingga 10.2.2011 CHECK!

9. dalam tempoh sebulan ni mungkin anda boleh gunakan masa ini untuk menghias blog anda. CHECK!

5 comments: