Tuesday 25 January 2011

Contest: colorclickz 1st giveway 2011


Ada contest lagi kali ini, okey kali ini datangnya daripada Cik misi, beliau nak saya menang katanya..heheh..tak lah dia kata.."awak saya tag awak di sini" apa lagi..kelik lah...sini

Sempena nak naik bulan februari nih, mesti korang dah fikir-fikir untuk valentine nanti, tak kurang jugak yang menentangnya....


walaupun kita sebagai umat islam tak baik untuk menyambutnya, tapi kita boleh anggap hari untuk kita curahkan kasih sayang, kepada ibu bapa kita, kawan-kawan kita dan adik-beradik kita tu...

Saya teringat waktu hari kekasih, time tu saya darjah 4 atau 5, saya ada seorang kawan, dia hadiahkan saya gelang, batu-batunya, macam bendera Amerika ....tapi,...saya dah tak ingat gelang tu letak mana...selain tu jugak kawan saya bagi batu seremban...ala yang ada 5 ketul batu tu....dia letak cantik-cantik dalam kotak..kotaknya ada lagi..tapi batunya..entah di mana...sempena hari kekasih juga...

yang kawan saya bagi gelang tu nama dia, Noor Faridah binti Nordin orang Taman Megah Ria, Pasir Gudang dan yang bagi batu seremban tu namadia Atikah orang Air biru tak silap saya...dan seorang lagi nama Syafiqah, kita kawan baik, dan ada ikrar tersendiri, saya ada simpan, tapi tak ingat letak mana...nanti saya cari ok...Almost 10 years saya dah tak jumpa mereka sejak naik form 1...saya percaya one day, saya mesti dapat jumpa mereka.

Last kali kalau saya menang Colorclickz 1st giveway 2011 nih, saya nak hadiahkan pada bagi kawan saya tu, tapi kalau saya masih tak jumpa mereka..saya pakai je lah..hehehhe...

So korang jugak berhak nak menang hadiah ok, so saya tag,


oeky untuk maklumat lanjut korang boleh terus berhubung dengan admin ok..

2 comments: