Friday 10 December 2010

Gempak Lah -Entri Khas RESULT-

Alhamdulilah, Syukur kepada Allah s.w.t. saya mendapat result yang lulus dan baik, yang penting tak da repeat paper dan.. saya akan dengan riang ria dan gembira untuk memikirkan pula tentang praktikal saya. Kepada student uitm yang belum check korang punya result apa lagi check la cepat....Semoga berjaya...

Di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ibu bapa saya yang banyak memberikan sokongan dan galakkan kepada saya, tanpa mereka siapalah saya...terima kasih umi, umi, umi dan abah...


kepada adik-beradik yang tercinta tak lupa juga, walaupun banyak kritik yang negatif daripada positifnya...peace...


Kepada warga bijak pandai dan terhormat, iaitu pensyarah-pensyarah yang bersusah payah bersama-sama, memberikan pelajaran dan pembelajaran supaya pelajar anda ini faham dan berharap setiap pelajarnya mendapat keputusan yang cemerlang.

1. Miss Norhidayah binti Mohd Rashid ( Administrative Office Mgt-OMT351)

2. Miss Rahaini binti Mohamed (Accounting-ACC100)



3. Miss Nurul Hidayah Salleh (Behavior in Organization-OMT360)



4. Miss Norfaizah (Fundamentals of Entrepreneurship-ETR300)



5. Miss Faridah Hanim binti Jaffri (Principles of Corporate Compliance-OMT340)

tak dapat kredit daripada mana-mana sumber..



6. Sir Nasiruddin bin Mohd Fazali (English for Occupational Proposes-BEL312)

Thanks to all my lecturers...Jasa anda besar kepada saya serta anak bangsa...Eh ada lagi satu, tak lupa juga kepada penasihat Fakulti Office Management and Technology iaitu Madam Nurul Hafizah binti Md Nor.


Kepada kawan-kawan semua terima kasih juga...i love you guys..


Ends of semester 5...Bye, T-T...


No comments:

Post a Comment