Thursday 9 December 2010

Hati is Heart

Hati...oh..hati...saya sakit hati?...tak lah.. mane ada saya sakit hati...umm...saya tak sakit hati..Tapi hati saya risau, degupan dup dap dup dap...Hati dan perasaan saya, keruan sangat..Tak senang duduk pon ada sebenarnya, tapi saya boleh tahan lagi ni, lepas baca doa pelembut hati..

Saya risau, saya takut tak pass pon ada jugak, lagi-lagi ini semester terakhir sebelum saya keluar praktikal dan sekaligus menghabiskan diploma saya.


Okay ini semua gara-gara esok result exam saya keluar esok...10 disember 2010 adalah tarikh keramatnya, yang bakal menentukan masa depan saya..

Saya risau, saya takut tak pass pon ada jugak, lagi-lagi ini semester terakhir sebelum saya keluar praktikal dan sekaligus menghabiskan diploma saya.

Ohwww.... serius ni tau, saya tak main-main. Tapi saya percaya apa pun keputusanya,Insya Allah saya akan terimanya dengan redha, sebab saya umat islam yang percaya kepada qadha dan qadar...

Ya Allah ya tuhanku berikanlah aku dan rakan-rakan seperjuanganku keputusan yang cemerlang. Amin.


No comments:

Post a Comment