Thursday 10 March 2011

Doa buat kekasih


Untuk lirik lagu kali ini, amat syahdu bagi saya....Mana tak shadu...nya, boyfriend kau yang nyayi...hehheh...
First time saya tengok video clip dia, air mata saya keluar....,...owh..kau sangat sensitif... tough la sikit.....bila nyayi lagu ini, teringat orang yang susah- susah dari kita....eh, kita pon susah jugak taw....Lagi-lagi kalau korang tengok rakyat-rakyat yang berperang, kanak-kanak mati...maunya tak sedih...sambil layan perasaan tu, dengar lagu ni, best dan sangat syok...so..ape lagi....

Justin Bieber- Saya Berdoa...

Ohh Ohh
Saya hanya kayu racik tidur malam ini.
Mengetahui benda-benda itu aint betul.
Nya dalam kertas-kertas,nya pada TV,nya di mana-mana yang saya pergi.
Anak-anak dan menangis.
Askar-askar adalah hampir mati
Sesetengah orang tidak mempunyai sebuah rumah

Tetapi saya tahu terdapat cahaya matahari di belakang hujan itu
Saya tahu terdapat saat yang indah di belakang kesakitan itu
Hey. bolehkah anda beritahu saya bagaimana saya boleh membuat satuperubahan?

Saya menutup mata saya dan saya boleh nampak satu hari lebih cerah
Saya menutup mata saya dan berdoa
Saya menutup mata saya dan saya boleh nampak satu hari lebih baik
Saya menutup mata saya dan berdoa

Saya hilang selera saya, anak-anak sedar berlapar malam ini.
Bila saya berjaga, menyebabkan makan malam saya ialah masih dalamplat saya.
Ooo saya mendapat satu wawasan, membawa perubahan.
Dan permulaannya hari ini.

Menyebabkan saya tahu terdapat cahaya matahari di belakang hujan itu
Saya tahu terdapat saat yang indah di belakang kesakitan itu
Bolehkah anda beritahu saya bagaimana saya boleh membuat satuperubahan?

Saya menutup mata saya dan saya boleh nampak satu hari lebih cerah
Saya menutup mata saya dan berdoa
Saya menutup mata saya dan saya boleh nampak satu hari lebih baik

Saya menutup mata saya dan menyembahyangkan hancur hati.
Saya menyembahyangkan hidup tidak dihidupkan
Saya menyembahyangkan semua yang bukan bernafas.
Saya menyembahyangkan semua orang-orang dalam keperluan.
Saya berdoa. Bolehkah anda memberi em satu hari ini?

Saya hanya kayu racik tid
ur malam ini.
Bolehkah seseorang memberitahu saya bagaimana untuk membuat satu perubahan?

Saya menutup mata saya dan saya boleh nampak satu hari lebih cerah
Saya menutup mata saya dan berdoa
Saya menutup mata saya dan saya boleh nampak satu hari lebih baik
Saya menutup mata saya dan saya berdoa

Best kan, best tak? tak best?
Pejam mata eh,...tak pejam siappppp.......

1 comment: