Tuesday 1 March 2011

Boleh saya menari dengan awak tak?

Saya nak sangat menari,..ohhh pandai ke saya menghayun langkah....Tak pe lah, saya nak pergi ke dunia fantasi saya sekarang...Jom...Dengar backgroun music okey...

Boleh saya dapatkan menari ? atau Boleh saya menari ini..?
[Eja
Razif]
Ambil tangan saya, tarik nafas
Menarikku hampir dan ambil selangkah
Simpan mata anda mengunci kepunyaan saya,
Dan biar muzik itu jadi panduan kita.

[Jejaka impian, Eja Razif]
Tidak akan anda berjanji dengan saya (kini tidak akan anda berjanji dengan saya, bahawa anda tidak akan lupa)
Kami akan asyik menari (asyik menari) di mana kami pergi berikutnya

(korus)
Ia seperti kilat berjangkit peluang mencari seseorang seperti anda
Ia yang terbaik, peluang rasa sebegitu
Dan dengan setiap melangkah bersama, kami sedang meneruskanmenjadi lebih baik
Jadi boleh saya mempunyai tarian ini (boleh saya mempunyai tarian ini)
Can saya mempunyai tarian ini

[Jejaka impian]
Ambil tangan saya, Saya Akan mendahului
Dan setiap giliran akan selamat dengan saya
Jangan takut, takut jatuh
Anda tahu Saya Akan menangkap anda mencampakkan ia semua

[Jejaka impian, Eja Razif]
dan anda tidak boleh menyimpan kami selain (malahan seribu batu, tidak boleh menyimpan kami selain)
kerana hati saya ialah (menyebabkan hati saya ialah) di mana anda

(korus)
Ia seperti kilat berjangkit peluang menc
ari seseorang seperti anda
Ia yang terbaik, peluang rasa sebegitu
Dan dengan setiap melangkah bersama, kami sedang meneruskanmenjadi lebih baik
Jadi boleh saya mempunyai tarian ini (boleh saya mempunyai tarian ini)
Can saya mempunyai tarian ini

[Eja Razif Dan Jejaka impian]
Oh tiada gunung-ganang terlalu tinggi secukupnya, lautan terlalu luas
'Menyebabkan bersama atau bukan, tarian kita tidak akan menghalang
Biarkan ia hujan, biarkan ia tuang
Apa kami mempunyai ialah p
ergaduhan yang berbaloi untuk
Anda tahu saya percaya, bahawa kami telah ditakdirkan menjadi

(korus)
Ia seperti kilat berjangkit peluang mencari seseorang seperti anda(seperti anda)
Ia yang terbaik, peluang rasa sebegitu (jalan kita buat)
dan dengan setiap melangkah bersama, kami sedang meneruskanmenjadi lebih baik
Jadi boleh saya mempunyai tarian ini (boleh saya mempunyai tarian ini)
Boleh saya me
mpunyai tarian ini

Bolehkah saya mempunyai tarian ini
Bolehkah saya mempunyai tarian ini

Lirik kali ini, adalah untuk insan yang istimewa dalam hidup saya, orang yang saya harapkan dapat jadi pendamping saya hingga ke akhir hayat...Tapi....Okey stop berjiwang sekarang, kerana antara saya dan dia sedang tak sehaluan...





6 comments:

  1. lagu maksud bm yea.. best2! :)
    layan gak la..hee

    ReplyDelete
  2. whhahaha ija nehh.. bermimpi? berfantasi? ke dah jadi..?

    ReplyDelete
  3. hahaha nak tergelak aku bace. jiwang betul :p

    ReplyDelete
  4. cehhh..bunga pom harap akan ada yang ajak bunga menari suatu hari nanti..

    ReplyDelete
  5. nub: perempuan mmg begini...
    gigi: yup, tahu maksud lg baik kan..
    astina: semua ada, ahahah...refreshment sebelum tdo
    aman: heheh..jgn la, segan aku aw...aw..aw..
    bunga: heheh..tawu xpe..nnt kita tunggu jejaka impian kita ae...
    btw thanks komen2..

    ReplyDelete