Sunday 18 October 2009

rambut...

Sesungguhnya rambut ialah mahkota setiap wanita ya...
Termasuk saya
Ada rambut lurus nak rambut curl..
yang curl nak pulak lurus..
sesungguhnya manusia tak pernah berpuas hati..
Tak puas hati dengan apa yang telah dorang ada..
Termasuklah saya...
Ingat nak buat kelainan untuk malam MPG
Tapi memang betol2 dapat kelainan itu...emmmm
sdeyh..i want my hair back...


BEFORE

........................................................................................................


AFTER

Hasilnya tidak memuaskan diri sayaaaaaaaaaaa...............
arrggggghhhhhhhhh...saya amat tidak selesa dengan rambut ini...
Sebenarnya saya memang susah nak selesa dengan sesuatu yang baru...

emmm..i want my hair back...mesin itu telah meragut rambut saya...

3 comments:

  1. wah...akhirnye dpt gak wat rmbut ek...
    tp xsuke lak ye...huhu...
    klu rase xslesa juz tukar je smula,tp cntik gak rmbut bru 2 tau.
    xksh la rmbut cmne pun,awk still cntik.ske la 2...haha
    2je nak comment...ngeh3...('',)

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    ala..klw org dah cantik.. style apa pun nmpak chantek..lalala

    ReplyDelete
  3. eh eja. curl rambut buat sndiri ke pergi saloon? dah lama dah ingat nak buat tapi tak tawu bila. mahal tak? reply at my blog k? muah muah! thx :)

    ReplyDelete